2007. augusztus 4., szombat

plágium

Csanádék belefogtak egy grandiózus "Új-Zélandi Magyar Információs és Közösségi Portál" fejlesztésébe a magyarok.co.nz címen, a minap már regisztráltam is, mert közösségbe tartozni jó.

Az akkor még "fejlesztés alatt" lévő "blogok" oldal azóta már tartalommal is bír. Eddigi szerzői munkásságom (hehe) elismerésének tekintem, hogy a MagyarKiwi blog körkép bejegyzésem szövegének kivonata olvasható ott.

Sajnos a pukekóink két okból sincsenek megemlítve rajta: az egyik az, hogy emberi számítás szerint elfelejtettem megemlékezni a saját blogomról a körképben, a másik pedig az, hogy a körképemnek csak az "akik már Új-Zélandról tolják a szekeret" szekció versenyzőiről lehet amott olvasni, s ez rám egyelőre még nem áll.

Egy "tiszteletbeli versenyző" címet viszont szívesen elfogadok. :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Tamás. Ne haragudj a plágium miatt, egyes-egyedül az én hibám. Elküldtem Thomasnak az anyagot, forrásmegjelölés nélkül, gondolván, hogy majd kiegészítem, de aztán a magyar turistautunk kapcsán kialakult fejetlenség miatt nem maradt rá időm.

Amint lesz egy szusszanásnyi félórám elégtételt adok, ígérem.

Pukke írta...

Dehogy haragszom, sőt külön örülök, hogy nem csak hogy olvassák, de használják is azt, amit írok. Ez meg magaslabda volt, nem lehetett ott hagyni a levegőben :)