2008. június 29., vasárnap

Egy évesek lettünk! + Ajándék

Ünnepeljünk! Mához éppen egy éve kezdtem el kínomban kaparni a billentyűzetet, aminek a Pukekó Kaka blog lett az eredménye. Az elmúlt év során aztán bloggolás közben egyre csak gyűltek az új barátok, a Pukekók, valamint a Pukekók új barátai.

Bár az indulásakor nem volt különösebb célja a blognak, idő közben kiderült, hogy sokaknak megváltoztatta a világképét, aminek így már a madarak is szerves részévé váltak, és ez így van jól!

A születésnap alkalmából pedig úgy gondoltam, hogy kedves olvasóim közt szétosztok egy, azaz egy darab eredeti Kevin Kilsby féle dizájner kerámia Pukekót, amely egy életre szóló darab, így a szerencsés olvasónak időtállóan mosolyog majd az arcába. Íme, Ő lenne az:


Ha megigéztek ezek a kedves, mosolygós szemek, és szeretnél benevezni, csak annyit kell tenned, hogy 2008 július 9-ig ehhez a cikkhez megjegyzésbe (ha van blogod, akkor oda is, csak el ne felejtsd ezt megjegyzésben is megemlíteni) odakanyarintod, hogy melyik volt az elmúlt évben az a Pukekó Kakás bejegyzés, amelyik a legjobban tetszett, és miért pont az. Lehetőleg valami azonosítót is írj bele, mert a névtelen megjegyzőket utóbb elég nehéz címszerűsíteni a Pukekó postázása végett.

A Pukekó új gazdája a jelentkezők számától függően, ám mindenképp objektív módszerrel, pártatlanul kerül kiválasztásra. Ezt pedig csak is egyféleképp lehet: a 2008 július 10-i Aucklandi időjárás segítségével. A számszerűsítéshez a metservice 3 óránkénti megfigyelésének 12pm-kor esedékes értékeit (hőmérséklet, szélsebesség, az elmúlt órában hullott csapadékmennyiség, páratartalom és légnyomás) összeadom (a mértékegység a celsius, km/h, mm, %, hPa szuperpozíciója lesz, mondjuk rőf per fertály, de ez mindegy is), majd ezt a számot maradékosan osztom az addig beérkezett jelentkezők számával, s az ennyi plusz egyedik jelentkező (mert ugye nulladik nincs) lesz a szerencsés. Aki ezeket a faktorokat egyszerre tudja befolyásolni, az jogosan érdemli meg az ajándékot, így a bunda lehetősége kizárva.

Mivel a pukekók védett madarak, az ajándék át nem ruházható, pénzre nem váltható. Az ajándékot postaköltség nem terheli, azt a szerkesztőség állja. A részvétel önkéntes, a reklamáció nem érdekel és nem is hat meg. A Pukekó Kaka szerkesztősége és az ő családtagjai az ajándéksorsoláson nem vehetnek részt. A többieknek kalandra fel!

18 megjegyzés:

cptstraw írta...

Hát szinte hihetetlen, hogy már egy éve olvaslak!!!! Gratulálok és boldog születésnapot!
Egyébként az "innenső" oldalról valahogy még jobb olvasni a bejegyzéseidet! :):)
További minden jót nektek!
cptstraw
Ui: nagyon kedves az ajándékozási ötleted

Immacolata írta...

há te nem vagy magadnál:)
Szerződnöd kéne a szerencsejáték főfelügyelethez, mer én harmadik olvasásra sem értettem meg, hogy mi van.

Na azért majd jól kitalálom, hogy melyik volt a kedvencem.

rgranc írta...

Hehe, senki nem mer az elején válaszolni, mindenki arra tippel hogy valami jó nagy szám jön majd ki a sorshúzáskor? :)

Mindegy, én belecsapok a lecsóba: bár sok bejegyzés volt amit szívesen olvastam, az ami így a szigetektől távol is érintett, és még jól emlékszem rá, a "Gerilla kertészet", szóval hogy ne kelljen visszalapozgatnom, kinevezem kedvencnek.

Névtelen írta...

Ket konyoku ember :-)
http://pukekokaka.blogspot.com/2008/05/na-mg-egy-vicces-tbla.html

Névtelen írta...

Nekem a http://pukekokaka.blogspot.com/2007/08/pukek-bosszja.html volt az első, amit bookmarkoltam tőled :-)

Immacolata írta...

Na jó, választottam, kedvenc pukekós (és nem pukekótamásos) bejegyzésem a
http://pukekokaka.blogspot.com/2008/03/pukekk-menekljetek.html

főleg az egészen elképesztő fotó miatt. Vagy a fotó alanya egészen elképesztő?

A lábszerkezet viszont mindenvivő.

Névtelen írta...

Sorry, nem tudok választani. Sok nekem kedves bejegyzés van itt (nem nyalizásból, hanem mert tényleg). Majd inkább személyesen szeretnék venni magunknak egy pukekó-szobrocskát 2011-ben. Addig is drukk a többieknek!

Boldog születésnapot a blognak!

Névtelen írta...

Csatlakozom Moni-hoz... Nekem sincs egy bizonyos kedvencem, mert szinte mind a kedvencem. Egyik a kepek miatt, masik a szovege miatt, harmadik az informacio miatt... (De minel hosszabb egy bejegyzes, annal jobb ;)
Kozel lakom, a helyhez, ahol a kis pukekot meg lehet venni, igy meghagyom masnak :D

varpi írta...

Szia

Nekem az ajándék tetszik a legjobban.
No meg az egész ország.
Személyes átvétel esetén a szerkesztőség álja a kiutazás költségeit??
Ha igen akkor én is nevezek.

Pukke írta...

Varpi: sajnos a szerkesztőség idei költségvetésébe csak a pukekó utaztatása fér bele.

Az ötletet köszönjük, feljegyeztük, talán még arra a változatra is sor kerülhet valamikor.

Gücül írta...

Szia Tamás!

Hát nekem ez lett a kedvencem. A legfontosabb különbségeknek tartom a Hétköznapi apróságokat. Ezek hiányoznak szinte bárhonnan érkezek is haza. Ha netán én lennék a nagyonnagyonnagyon szerencsés, akkor szívből remélem nem olyan sokára személyesen is átadhatod :).
http://pukekokaka.blogspot.com/2008/03/htkznapi-aprsgok.html
Üdv, Gücül

atek írta...

gratula, happy birthday! minap sajnos nem voltam magamnal es nem lattam a fatol az erdot, viszont:delfinekkel-pancsolni!
mostmar tudom mit fogok csinalni ha chcben leszek. nem volt egyszeru, mert rengeteg madaras kozul kellett valasztanom :)

Secima írta...

Mi "A világjáró kiwimadár"-ról szóló történetet választottuk. http://href.hu/x/6813. Itt írtunk róla: http://href.hu/x/6810.
Meg kell jegyeznem, hogy több esélyes bejegyzés is volt, de ez a plüss kiwi belopta magát a szívünkbe. :)

Névtelen írta...

Szia! Gratulálok és nagyon boldog szülinapot!!! Sok-sok érdekes dolgot tudtam meg tőled NZ-ról, és ezért ezer köszönet. Amíg a workvisánkkal kapcsolatos macera folyt, mindig lelkesen és reménykedve olvastam a bejegyzéseidet. Szeptemberben pedig végre indulok én is, hogy személyesen nézzem meg azt a távoli földet. Mégegyszer köszönöm, Anikó

Névtelen írta...

Szia!
Tényleg már 1 éve olvasom a blogodat? :)
Nekem is nagyon sok kedvenc bejegyzésem van, nehéz választani :). De ha muszáj, akkor a kiwiangolról szóló írásaid talán a legkedvesebbek a szívemnek. :)
Remélem még sokáig olvashatjuk a blogodat! :)
Dina :)

helen írta...

Szia!
Egy ideje én is olvasom a blogod - nagyjából április óta, mikor kitaláltuk, hogy NZ-ben szeretnénk megöregedni. Talán jövő nyáron már repülhetünk. Csak oda :)
Kedvencem? Sok van. Talán ez fogott meg a legjobban:
http://pukekokaka.blogspot.com/2008/07/jobbra-nagy-vben.html

Ok: most járok kreszre... :D

Névtelen írta...

Szia, kicsit hezitáltam, jelentkezzek-e a szavazásra, mert csak néhány napja olvasom az írásaidat, pappito kolléga agyszösszeneteinek lelkes olvasójaként idekeveredve. Végül mégis győzött a mohóság és a kékmadár utáni vágy :-) tehát etikai bizottságom elnökletemmel úgy döntött, elég sokat elolvastam már a posztjaidból ahhoz, hogy induljak a nyereményért.
Lévén magam is madármániás (csak kicsit másmilyen) leginkább a Kea alapos leírása (http://pukekokaka.blogspot.com/2007/07/kea.html) tetszett, bár a videós vicces keás is nagyon jópofa, csak azokat már láttam máskor, máshol.
Csak így tovább, írj sokat a madarakról.

Albi írta...

Szia Tamás!

Az én kedvencem a 2008. február 23. Elektrosokk bejegyzésed. Mint szakmabeli villany barát napokig röhögtem e dugalj láttán és terjesztettem eme különlegességet ismerőseim kőrébe. Nagyon tetszett és akkor már kb. 3-4 hete olvastam a Pukekó Kakát. :)

Hajrá Hosszulábúak éljenek a Pukekók!

Szép napot!