2008. szeptember 19., péntek

Piwakawaka

A legyezőfarkú, avagy maori nevén piwakawaka madárka a villámgyors manőverei és bukfencei, valamint egyfolytában csicsergő csőre révén lopta be magát a szívünkbe. Már sokszor akartam róla rendeset írni, de valahogy azt érzem, hogy ezt a madarat akció közben kell látni, mert leírva úgysem hinnétek el, hogy mit össze ugrál.

Fogtam hát a youtube-ot, és kerestem néhány videót. Elsőként, hogy megismerhessük a madarat, egy nyugodt közelit mutatnék a piwakawakáról. A nevek okozta sokkot növelendő a háttérben kawakawa leveleket láthatunk. A zenei aláfestés sajnos elnyomja a madárka hangját.


Ezen a videón aztán megmutatja a madárka, hogy mikkel szokta kápráztatni az erdőbe látogató vendégeket:

Jól látható, hogy nehéz dolga akadt a klip készítőjének, mert a madarunk többször is egyszerűen kibukfencezett a képről.

Na, hát ilyen a piwakawaka.

3 megjegyzés:

Immacolata írta...

Hát ez nagyon komoly:) Az első videón olyan, mint Frigyes bácsi a Zsebtévéből. Ez a szemöldök meg hetyke bajuszka mindentvivő!

A másodikon meg nem is tudom. Lehet hogy az a bazi nagy kínai legyező nyomja a farát, azért ugrál úgy.

Immacolata írta...

Elnézést, helyesbítenék, mielőtt a rajongók nekem esnének (de jó hogy van 10 óra időeltolódás a két olvasótábor között).

Az első videón olyan, mint (Furfangos) Frigyes Mester a Zsebtévéből.

kisrumpf írta...

Nekem az "oldalra fésült mellszőrzet" jutott eszembe, bocsánat.