2009. március 16., hétfő

Csodás madárfotók

Épp madárképeket nézegettem, amikor teljesen véletlenül ráakadtam a Nga Manu Images weboldalra. Amint kicsit belelapoztam, mindjárt tudtam, hogy meg kell itt említsem.

A weboldalon az oktatási, ismeretterjesztési céllal közzétett új-zélandi állat- és növényvilág képek közt igazi csemegékre akadtam és biztos vagyok benne, hogy ti is meg fogjátok találni a saját kedvenceiteket köztük.

Mert látott-e már valaki kereru (Maori galamb) csibét?


Vagy tegye fel a kezét, akinek sikerült csak közel ilyen csodás képet készítenie a piwakawaka (legyezőfarkú) madár röptéről...


És akkor az éhes tui csibe szájakról, a nagyszemű bagolycsemetékről, vagy épp a monoklis, bogyókat csipegető ezüstszeműekről még nem is szóltam.

Ja, van oposszum, menyét, meg sün is a ragadozók szekcióban, ha valaki arra gerjedne.

2 megjegyzés:

Manka írta...

Szia! Kaphatok esetleg egy email-címet? Nemrégiben meglepve találtam egy madárfotót a képeim között, amiről - természetesen - te jutottál eszembe, és kíváncsi lennék a szakvéleményre, hogy ez végülis milyen madár? Amúgy meg szép :) Izé, ilyen tyúknagyságú fekete, szürke háttal.

Névtelen írta...

Hangjuk megvan? :)
http://www.whiteherontours.co.nz/gallery.html
http://www.kiwi-wildlife.co.nz/sound_gallery.php