2010. április 9., péntek

Váratlan vendég

Este épp csukom be az erkélyajtót, mire rámköszön valaki, hogy hékás, ne csukjam rá a lábaira. Odanézek, ööö... (kattintásra nagyobb kép)


Úgyhogy akkor nem csuktam be az ajtót, hanem lefotóztam a vendéget, meg le is mértem (lábaival együtt nyolc centi hosszú), majd rákerestem a nevére. Leginkább a Nurseryweb spider (mittoménhogyhívjákmagyarul) hasonlít rá, úgyhogy akkor ennek fényében már azt is megtudtam, hogy nem csak, hogy méretes dög, de még gyors is. (Amúgy meg ha épp a mezőn szőfonnemtakács, akkor ilyen vattacukorszerű hálókat varázsol a növényekre.

Megpróbáltam tudtára hozni, hogy záróra van, és hogy már nem fogadunk vendégeket mára, de ragaszkodott az ajtófélfához, és többször is el kellett pöckölni, mire egy kisebb koppanással kint a teraszon landolt.

Ha valaki megtenné, hogy örökbefogadja és elviszi, azt megköszönöm...

4 megjegyzés:

Whatever Zs. írta...

Ugy nez ki, tegnap ilyen nap volt. En is talaltam egy szornyet az egyik szobaban, szomszed kisfiuval ki is vitettem de gyorsan. Talan valamifele weta volt, mindenesetre rusnya egy joszag volt az is meg a tietek is. Ugyhogy ezennel be is szolok: legkozelebb ilyesmikrol miniatur kepet tessek felrakni, aztan ha valaki akarja nagyban latni, az majd kattint. Na. :)

Pukke írta...

jólvan, legközelebb kitakarom tizennyolcas karikával a pókot :)

Pukke írta...

amúgy meg pont a nagyításról derül ki jobban, hogy borostás a lába. fúj!

Cat(harine) írta...

Gyantát neki! :D
De biztos azért volt mérges, mert rá akartad csukni az ajtót. :)