2007. december 11., kedd

Ki kér színes, kiwis brosúrát?

Találtam itthon egy kisebb halomnyi, turistáknak szánt Új-Zélandi újságot, térképet és brosúrát Auckland-től Queenstown-ig sok-sok helyszínről. Mivel mindjárt itt a Karácsony, mi meg hamarosan már új brosúrákat gyűjthetünk, gondoltam, hogy szétosztom a meglévőket a rászorulók közt.



Ha tehát bárki úgy érzi, hogy szüksége lenne színes szagos Új-Zélandi prospektusokra, itt a remek alkalom, írjon ide kommentet. Ha túl sok jelentkező lenne, akkor megkérdezem a pukekókat, hogy szerintük kik írták a legjobb indoklást.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Úgy látom (talán)én leszek az első jelentkező. :)
Én szeretnék kérni. :) Megírod, hogy milyenek vannak és választhatunk vagy meglepi lesz, hogy kinek milyen jut? :) Ja és a piszkos anyagiakről is kérdeznélek? Ide írnál nekem, köszi!
mayadodo@freemail.hu

Mi családilag tervezünk Új-Zélandra költözni és (egyenlőre) a tervezgetésben és információgyűjtésben nagy segítségemre van a blogod. :)Köszi!Remélem kinntről is folytatod majd! :)

Dina

Andi írta...

Szia Tamás!

Nekem is jól jönne egy-két dolog. Most mit mondjak? Már csak két hónap, és ott leszek! :-)
Az útitervemet ismered de megoszthatom veled újra. Más dolgokat ne küldj, mert megszakad a szívem!!! :-( Címet majd e-mailen egyeztetünk!

Andi