2008. május 27., kedd

A pukekók hódítanak

Olybá tűnik, hogy a pukekós történetek serkentő hatással is bírnak némely lelkes blogfogyasztómra. Így történt ez Albi esetében is, aki emailben küldte át saját madaras történetét, méghozzá képekkel illusztrálva.

A történetben szereplő feketerigó Új-Zélandon is előfordul, egyike az angol telepesek által behozott madárfajoknak, így a történet akár itt is megeshetett volna. Olvassátok, fogyasszátok egészséggel - tiszteletbeli pukekós - Albi történetét:

Amióta olvaslak azóta ornitológiai érzékem felerősödött és jobban figyelek! :)

Ma szokásos nyári mezőgazdasági bérmunkám végeztem. A hajnal és a reggel csodálatos volt. A frissen lekaszált fű illata terjengett az éjjeli eső utáni párás levegőben. Szinte harapni lehetett. Én a felkelő nap energiáját gyűjtöttem magamba, amikor egy bokor mellet elhaladva egy rikácsoló madárka röppent fel! A legközelebbi fáról kiabált nekem és nem tágított!! A bokorba bekukkantva vettem észre, hogy egy fészek van benne 4 tojással. Gyorsan le is fotóztam a telefonommal (csatolt képek) és sietve tovább álltam, hogy madár mama megnyugodjon! Szerintem fekete rigó volt, de sajna nem tudom biztosan, ugyanis nem értek hozzá!


Tudnod kell, ez a pukekók miatt van! Ha nem lennének, nem lenne blog, azt nem olvasnám, és nem született volna ez a levél se!

Köszönet neked Pukekó! :)

Albi


Részemről (és a pukekók részéről is) a szerencse ;)

2 megjegyzés:

Albi írta...

Tiszteletbeli pukekós lettem, tiszteletbeli pukekós lettem!
Ejtsd:ujjongva, örömtől repdesősen

Albi írta...

Tiszteletbeli pukekós lettem, tiszteletbeli pukekós lettem!
Ejtsd:ujjongva, örömtől repdesősen

Köszönöm