2008. október 14., kedd

Kakapó indexel

Huhh, úgy néz ki, van egy újzélandi ritkamadár őrült az index.hu szerkesztőségében. Előbb a keás cikk, most pedig a kakapóról tudok meg már megint valami friss hírt a magyar online sajtóból.

Egyesek még azzal is megvádoltak, hogy biztos közöm van hozzá, pedig nem.

A kakapó esetén röviden annyi a hír, hogy a spéci tojáscsináló diéta sajnos nem vált be, úgyhogy tovább kell keresgélni.



S ha már magyarok meg madarak megint egy lapon, szavazzatok a leendő fém 200 forintos hátoldalán a fakopáncsra, mert egyrészt ő is a lehetetlen madarak egyike, másrészt a magyar neve angolul is vicceset jelent :)

7 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Ne gyűlölj, de én a gólyára szavaztam...

Pukke írta...

Persze, biztos mert a gólya minden télen nyaral egyet! :)
Lényeg, hogy nem hídra tetted a voksod.

Immacolata írta...

Majd szavazok, ha lesz varjú.

kisrumpf írta...

Dolmányos? Azt szeretem.

Pukke írta...

Na mi van itt, forradalom? A fakopáncs az már derogál? Csak a varnyú, meg a gólya kell nekik! Nézzenek má oda! :)

Immacolata írta...

hohó, kisrumpf rokon lélek!

nekem is nagy kedvencem a dolmányos.

cptstraw írta...

Ezer bocsi, de én is a gólyára tettem a voksom ......