2007. szeptember 10., hétfő

Blogom témái, értékelés

Tegnap lezárult az első olvasói vélemény kutatási próbám. Az egy hét távollétem alatt kereken tíz aktív olvasót sikerült klikkelésre bírnom, így a statisztikákat nézve azt kell mondjam, hogy a minta akár még reprezentatívnak is tekinthető. Lássuk is az eredményeket.



Az eredmények kicsit megleptek, mivel eredetileg azt gondoltam, hogy majd a bevándorlási infók győznek, viszont most örülök, hogy az érdekességekért járnak ide vissza hűséges, és ezek szerint ínyenc olvasóim. Azért arra kiváncsi lennék, konkrétan melyik bejegyzések tetszettek nektek a legjobban, ha volt ilyen, bátran írjatok ide megjegyzésbe róla.

A második helyezett a kirándulások élménybeszámolója kategória lett, így akkor ezek szerint utazós élményblognak is tekinthetjük a Pukekó Kakát. Van még egy pár helyszín a tarsolyomban, még lesz miről írnom idén, aztán pedig a tervek szerint csak úgy dőlni fog a sok utazós élmény.

Szintén dobogós lett a bevándorlási infók témaköre, ami nem lepett meg, nos itt is lesz még mit írni, bár mostanában kicsit lassan haladnak e téren a dolgok. No nem baj, tervezni azért még lehet...

Kicsit szomorú vagyok, hogy a madarakra rajtam kívül olvasóimnak csak egyötöde kíváncsi, bár ennek ellentmond, hogy mostanában sokan találnak e blogra, miközben a Kea szóra keresnek. És bárki bármit mond, Új-Zéland akkor is egy igazi madarász-csemege, így a madarak maradnak, punktum.

Az viszont mindenképp megnyugtató volt, hogy senki sem gondolta úgy, hogy kár lenne a gőzért. Nem maradt hát más hátra, mint hogy ismételten megköszönjem bizalmatokat!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Utazós élménybeszámoló mindig jöhet :-)

Immacolata írta...

Bevándorlásra kattintottam, mégiscsak legyünk őszinték. Különben második a madár lett volna, bár még nem írtál a varjúról.

Szerintem az állatok fejedelme, csodálatos, királyi teremtmény, maximum a komodói sárkány fogható hozzá.

Remélem vannak varjak újzélandon.

Secima írta...

Sajnos madarak témában nem nagyon vagyok otthon, ezért is szeretek itt olvasgatni. Itt töltődök fel madarakból. Megdöbbentő volt, ami a Kea madarakkal történt, viszont a video nagyon tetszett.
A bevándorlási dolgok engem nem nagyon érdekelnek, főleg azután, hogy megtudtam gond van a súlyommal.:) Persze azért ezeket is szívesen olvasom. Szerintem pont az a jó ebben a blogban, hogy nem csak madarakról szól, hanem mindenféléről ami Új-Zélanddal kapcsolatos.
A madarakat ki ne hagyd!