2010. március 1., hétfő

Lepkegyár

Örömmel jelentem, hogy ma reggel beindítottuk a tömegtermelést: az első pillangó kigurult a gyártósorról. Na jó, nem egészen így történt, hanem picit másképp. Megmutatom.

A nagy esemény eljövetelét már tegnap kezdtük gyanítani, amikor is az addig zöld első púpa el kezdett fekete mintákat sejtetni a bőre alatt. Ma reggelre aztán már egyértelmű lett, hogy egy pillangó van szorosan belecsomagolva:


Aztán ténykedtem egy kicsit, majd eszembe jutott, hogy rá kellene nézni. Épp időben (vagy tán egy picit későn is) értem oda. A pillangó már kint volt, a szárnyai viszont még egész gyűröttek. Namost, mivel én nem voltam jelen, az ablak viszont nyitva volt, nem tudhatom, hogy a bábból kelt ki a gyűröttszárnyú, vagy kintről repült be, majd megette a báb tartalmát és meggyűrte a szárnyát, hogy ne legyen gyanús.


Akárhogyis volt, a gyűrött szárnyat fokozatosan simára pumpálta. Most még mindig ott piheg, biztos szokja a pillangólétet, én meg nem zavarom meg, nehogy idő előtt elrepüljön, olyan szép!


A továbbiakban holnapra várható a második pillangó, majd kicsit később a sütőtökön nevelt banda, akik közt sajnos lesz olyan (ránézésre), amelyiknek nem biztos, hogy sikerül az átmenet.

Ha a befektetés megtérülését tekintem, eddig 0.0556 MPD (1 átváltozás per 18 dollár) irányszámnál tartunk. Ha mindegyik púpa kikelne, akkor elérhetjük a két dollár per pillangó arányt is. Drukkoljatok!

3 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Remek!

Ez nem véletlenül egy nevendék gooseberry bush? Mármint a lepkén túl.

Pukke írta...

nem, az egy Hen and Chicken Fern. Most perpillanat pedig Hen and Chicken and Monarch Fern :)

kisrumpf írta...

Á, valóban, A 3. képet kellett volna jobban megnéznem. Az első megtévesztett.