2007. június 29., péntek

Bevezető

Rövid, nettó kéthetes Új-Zélandi kirándulásunkról hazatérve nagyon hamar sikerült úgy döntenünk, hogy akkor talán visszamennénk, mert az jó volt, meg lesz. Ezúttal viszont - fogalmazzunk így - határozatlan időre. Addig is, amíg ez megvalósul, no és azután is, ezen a blogon fogunk mindenféle érdekes és érdektelen, de mindenképp Új-Zélanddal kapcsolatos dolgokról irogatni.
Ha esetleg hasznosnak, tanulságosnak vagy viccesnek találnád az itt leírtakat, szivesen hallunk felőled.

3 megjegyzés:

Andi írta...

Szia!
Úgy döntöttem, itt próbálok meg kapcsolatba lépni Veled! :-)
Az a helyzet, hogy végigböngésztem a blogot, és nagyon tetszik! :-) Én nem szeretnék Új-Zélandra költözni, viszont megyek kb. kicsit több, mint két hétre látogatóba. Úgyhogy most minden információt begyűjtök, amit tudok. Az útiterv nagy része már megvan, de azért jó lenne tudni, mi mindent láttatok, mikor kint voltatok. Lehet róla szó? Cserébe én is elmondom, mit tervezek! Mit szólsz?

Andi

Pukke írta...

Szia Andi!

Csupa fül vagyok. Kérdéseket pedig bátran. Ha magánban szeretnéd, akkor dobj egy emailt a pukekotamas@freemail.hu -ra, majd egy megjegyzést ide, hogy írtál oda.

Üdv: Tamás

Andi írta...

Szia Tamás!

Mail ment! :-)

Andi