2008. augusztus 1., péntek

Kreatív blogger lettem

A mai napon Macicsalád jóvoltából kreatív blogger láncdíjban részesültem.

Mindenek előtt köszönöm a megtisztelő figyelmet, igazán jó érzéssel tölt el, hogy online munkásságom ilyen módon is elismertetett :)

No, de mi is ez a láncdíj? Nem más, mint egy elismerés bloggernek bloggertől (blognak blogtól, ahogy tetszik), amellyel egyben feladat is jár. A szabályai a következők:

1) Kiteszem a logót a blogomra.
2) Belinkelem a nevét és blogját, akitől kaptam.
3) Megnevezek 5 blogolót - belinkelem a blogokat.
4) Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.


A kiváncsiság nem hagyott békén, így elindultam visszafejteni, hol is keletkezett mindez. Nem volt egyszerű dolgom, mert komoly viharként söpört végig a blogoszféra kreatív hobbis szegmensén eme láncdíj. Sajnos túlságosan belegabalyodtam a díj láncába, így csak tippelni tudok, hogy keresztszemöltős vagy foltvarrós eredetre tekinthet vissza.

Mindennek fényében úgy gondolom, hogy most ünneprontó leszek, követem eddigi lánclevelekkel kapcsolatos hagyományomat, s ezennel a láncdíjat itt most "elvarrom", mert - bár a kreativitásnak számtalan kifejezési formája van - úgy érzem, hogy a díj a madaras kontextusomban már elvesztette eredeti jelentését.

A szabályokat illetően, hát, személy szerint egy vándordíjat sokkal érdekesebbnek tartanék, mert az nem ágazna szerte minden pillanatban, hanem egyesével kígyózna végig a blogok hosszú során, így egyszerű halandók által is könnyen követhető lenne, valamint sokkal több fejtörést igényelne, hogy kinek is jár igazán.

Mindettől eltekinteve a többi díjazottnak kreatív munkájukhoz, blogjukhoz ezúton is gratulálok, s további kellemes díjazgatást kívánok!

2 megjegyzés:

Secima írta...

Én is megpróbáltam visszafejteni. Bár az első külföldi szálnál megálltam és megnyugodtam, hogy nem a magyar kitalálója nem tudott magyarul. Te már legalább Kreatív Blogger díjat kaptál. Egyébként díjkiosztás előtt megnéztem pontosan mit takar a kifejezés. (Nem mintha addig nem tudtam volna.)
Szerintem ebbe a Te munkásságod is beletartozik, bár az igaz, hogy se nem keresztszemes, se nem foltvarrós.
Te más jellegű kreatív munkát végzel. Nem véletlenül kaptad a díjat. Persze értékelve vele a Pukekók kreatív munkáját is. :)

A vándordíj egyébként nagyon jó ötlet.

http://href.hu/x/6j3v

helen írta...

Gratulálok :)