2009. március 10., kedd

Tengerüveg bonsai

Nem bírtam magammal, és kipróbáltam, hogy mi lesz az eredménye, ha az egyre csak gyarapodó tengerüveg gyűjteményemből néhány töredezett darabot összekeverek egy tubus pillanatragasztóval.


Na jó, egy ilyen eredményhez a végtelenhez közelítő mennyiségű próbakeverésre lett volna szükség. Ehelyett a kevésbé időigényes térbeli kirakós módszerhez folyamodtam, mindig az alakuló formához egy-egy passzoló darabot keresve. Első próbálkozásnak szerintem megteszi, bár a pillanatragasztónál biztosan van esztétikusabb megoldás is.

A túlnyomórészt barna, kisebb mennyiségben fehér, nyomokban pedig zöldet is tartalmazó tengerüveg gyűjtemény erősen korlátozza a kivitelezhető témákat, így ha valakinek ilyen színkompozícióra akadna ötlete, ne kíméljen!

3 megjegyzés:

Manka írta...

Hű, ez nagyon tetszik! :) Készíthetsz sivatagi képeket (kaktuszvirágok), vagy zöldszemű majmot, vagy csak random mintákat.

Pukke írta...

Hogy a zöldszemű majomra hogy nem gondoltam eddig... :)

Immacolata írta...

sörösüveget?