2010. január 18., hétfő

Királylepke lesz belőle

Még koratavasszal ültettem selyemkórót, mert az köztudottan vonzza a pompás királylepkéket. Az elvetett magok közül mindössze három eredt meg, nyilván valamit benéztem a csíráztatás környékén, de a három magonc szépen, lassan növöget.

Illetve növögetett, mígnem tegnap láttam, hogy valamitől a friss levélhajtások kissé elszáradtak. Azt hittem, hogy a meleget nem bírják, de ma közelebbről is megnéztem. A tüzetes vizsgálat eredménye engem is meglepett:


Igen, az a csíkos izé, antennákkal a végein, na az egy királylepke lesz, ha így folytatja. Persze előbb többszörösére fog nőni, majd bábszínházat játszik, s csak utána. Remélem az étvágya nem lesz nagyobb a növény növekedési sebességénél, eltérő esetben be kell szerezzek alternatív táplálékot neki.

Drukkoljunk együtt a királylepkék következő nemzedékének :)

1 megjegyzés:

Cat(harine) írta...

Melyik madár kedvenc elesége? :p
Azért én a lepkének drukkolok. :)