2007. december 1., szombat

(Másoknak még) hasznos holmik

Ahogyan szép lassan csomagoljuk össze a lakást, Vaterán folyamatosan passzoljuk el a feleslegessé vált dolgainkat. A legtöbb dolog amúgy is csak azért volt még meg, mert véteknek tartunk kidobni bármilyen ép, illetve működőképes dolgot.

A legnehezebb a gyűjteményektől megválni. Ilyen esetekben azt a trükköt vetettem be, hogy megszámoltam egy kezemen, hogy hányszor vettem elő az adott dolgot az elmúlt tíz évben, és egyből rájöttem, hogy akkor ezen az alapon akár nyugodtan el is adhatom, úgyis lesz helyette majd valami más, éppen aktuális gyűjtenivaló.

Jónéhány árverést indítottam 1 forintról, aztán néztem, ahogy esnek befele a licitek. Egész izgalmas látni, hogy mennyit megér másoknak valami, ami nekem már értéktelen, vagy éppen pénzben ki nem fejezhető értéket képvisel.

Azért mindent sajnos így sem lehet elpasszolni. Valaminek tényleg nincs értéke, és az ilyen dolgokért az emberek se rohannak, mert valahogy nem veszik komolyan még a saját filléres licitjüket sem.

De azért szépen fogynak a kacatok, és lassan belejövök ebbe a magyar trédmíbe, így majd ha eljön az igazi trademe ideje, már nem csak pislogok, hogy akkor most itt mi történik.

1 megjegyzés:

Andi írta...

Tamás,
van már dátumotok, mikor mentek? Megvan már a jegyetek?