2008. október 21., kedd

Az év madara 2008-ban

Az "Erdő és Madár" nevű új-zélandi közhasznú társaság idén is meghirdette az év madara szavazását, ahol lehet választani tizenkét őshonos madárfaj közül, vagy ha valakinek nincs a kedvence a listán, akkor megmondhatja aztat is.

A tavalyi szavazást meglepő módon egy kicsi szürke versenyző nyerte. Kiváncsian várom ki lesz az idei sztár.



A győztes madár a hírnéven kívül nem fog nagyobb segélyekhez jutni, így tétje az nem sok, de ismeretterjesztésnek attól még ugyanúgy jó a szavazás. A voksokat november 7-ig kell leadni, ami pont egy nappal az új-zélandi parlamenti választások előtt van, bár más összefüggés nincs.

Én már megtettem a voksomat, tegyétek meg Ti is!

6 megjegyzés:

Immacolata írta...

Ha nem tavaly nyert volna, akkor a riroriro nálam most vitte volna a pálmát:)

Ne haragudj a hűtlenségemért, de sajnos az én szavazatomat nem a pukekó, hanem a friss szerelem, kokako kapta.

Névtelen írta...

Én Kakapo fan vagyok, úgyhogy én erre tettem a voksom.
Pedig... Pont ma írtam Neked valamit a blogomban. :)

kisrumpf írta...

Well, well, well. Morepork... ilyen névnek ki tud ellenállni, s azok a szemek...!

Manka írta...

Manka a pukekók barátja (mint az oldalt jól látszik), így szavazott is. De nagyon le van maradva, szegénkém!

cfoldi írta...

Most olvastam Imma blogján, hogy két hét múlva huss.
Ha belefér még az időtökbe addig, szívesen meginvitálnánk Titeket egy kávézgatós megismerkedősre.

Pukke írta...

Műzli, dobj egy emailt a pukekotamas@freemail.hu -ra, a többit megbeszéljük okosba :)