2008. október 17., péntek

Oposszum mintás szőnyeg

A kiwik az Ausztráliában szigorúan védett, Új-Zélandon viszont az egyik legutáltabb kártevőként nyilvántartott oposszummal különös kapcsolatban állnak. Erre a meglehetősen termetes, sűrű bundájú rágcsálóra egész évben nyitott szezon van, irtják, ahol csak tudják, például esténként az úttesten is. Az oposszum buta egy jószág, ha reflektorfényt lát, megáll, s csak bámulja, hogy "nézd má', két hold...", aminek aztán garantáltan a varjak által közkedvelt országúti pizza lesz az eredménye.

Akár eme nem éppen humánus problémamegoldásnak is emléket állíthatna az oooms.nl egyedi mintás szőnyege:



Gondoljunk csak bele, egy ilyen egyedi lakberendezési tárggyal a látogatóba érkező barátainkat, ismerőseinket remekül megbotránkoztathatjuk, a hatás biztosan nem marad el!

7 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Az ember bekukkant így késő este, s egy roadkill fogadja. Nahát! Azért ez már egy kissé... gusztustalan. A traktormintás szőnyeg nekem jobban tetszik, emlékeztet vidéki múltomra (messze laktam a bekötőúttól, haha).

Most már csak azt derítse ki nekem valaki, hogy mitől olyan piszok (PISZOK!) drága a posszumszőrből készült cucc. Kártevő, a szőrme kikészítése sem lehet drágább, mint más állaté, szóval....? Mitől 2000 dollár egy méretesebb takaró vagy szőnyeg?

kisrumpf írta...

Izé, traktor keréknyom-mintás... azt is valami holland site-on láttam... remekül nézett ki.

cptstraw írta...

Ez tényleg gusztustalan.
Persze mondanom sem kell, hogy a kiwim "el volt ragadtatva" tőle ...... tipikus kiwi, utálja a nagyszeműt...

Névtelen írta...

Én - kövezzetek meg nyugodtan - de aranyosnak találom az oposszumokat és nagyon sajnálom is őket. (Szegények nem tehetnek róla, hogy a buta ember miatt igy elszaporodtak...)
R.

Pukke írta...

Kedves R.

Ha szereted az oposszumokat, akkor még jobban jöhet egy ilyen szőnyeg, mert ezzel még jobban felhívod a figyelmet erre a jelenségre, s nem hagyod, hogy a "szőnyeg alá söpörjék" azt.

Ráadásul egyetlen oposszumnak sem esett bántódása a szőnyeg készítése közben...

kisrumpf írta...

Az oposszummal az a baj, hogy felzabál minden zöldet, óriási károkat okoz, s nagyon nincs helye Új-Zélandon. A hülye ember miatt. Amúgy én is kedvelem (volt macskámnak Possum a neve), de bevallom őszintén, takaróként is elfogadnám (pirul). Rendkívül finom, selymes szőre van.

Immacolata írta...

Fú, én nem tudnék döglött állatba takarózni, semmi elhivatott állatvédelem, egyszerűen csak idegesít, bundát sem voltam hajlandó sose, meg az usankát is mindig levettem amikor a szülők már nem láttak.

Szerintem is cuki az oposszum, új dzsörzében is sokat láttam, bámulósat is meg laposat is.

Szeretem a hülyén kinéző állatokat, ez van:)